Fidelio Front Office

Fidelio Front Office

среда, 24. март 2010.

Činjenice govore same za sebe.....

S i s t e m u s k l a đ e n s a z a k o n s k o m r e g u l a t i v o m u C r n oj G o r i Fidelio Suite 8 je već implementiran na više referentnih lokacija u Crnoj Gori. On je u potpunosti usklađen sa zakonskom regulativom u našoj republici.

I z r a đ e n p o m j e r i Fidelio Suite 8 SBE omogućava da ekranske forme i izvještaji budu dizajnirani prema Vašim potrebama. Inteligentni interfejsi omogućuju konekciju sa ostalimpodsistemima u hotelu kao što su Pay TV, telefonska centrala, sistemi elektronskih brava, POS sistemi i sl.

F r o n t O f f i c e – r e c e p c i j a i Customer Relation Management - odnos premagosti m a Da li je gost pušač ili nepušač, vegeterijanac, ili traži pogled na more? Sve te informacije i karakteristike čuvaju se u centralnoj bazi podataka i dostupne su vašem osoblju. Opet, svaka funkcija se može kontrolisati. Pomoću modula koji dodjeljuje prava u sistemu, Vi odlučujete koji
korisnik ili korisnička grupa može imati pristup određenoj funkciji i ekranima, koji se, opet, mogu prilagoditi potrebama korisnika.

P r o d a j a Sa modulom Odnosa prema gostima (Customer Relation Management) lako je promovisati specijalne ponude ili regionalna dešavanja i “skrojiti” ih prema potrebama gostiju. Na ovaj način Vi pružate gostima uslugu ne samo tokom boravka u Vašem hotelu, već i tokom cijele godine. Isto tako, čuvate i unapređujete odnose sa Vašim klijentima.

Нема коментара:

Постави коментар